Вратите на възприятието на всеки човек са пет - слух, зрение, обоняние, допир и вкус. В днешни дни маркетингът залага предимно само на две от сетивата ни - слух и зрение. Но знаете ли, че миризмите могат да повлияят на нашите настроения и емоции повече от всичко друго?
|
Продължава
|
Сензорното брандиране се основава на идеята, че хората възприемат най-добре, когато всички 5 сетивни органа са включени. Когато се използват повече от едно усещане, вие може да създадете по-силна и ефективна връзка с клиентите си.
|
Продължава
|
Какво е Прустов ефект? Това е нещото, което се случва в мозъка Ви, когато миризмата освобождава поток от спомени, които Ви връщат назад във времето. Наречен е на името на Марсел Пруст.
|
Продължава
|
Днес е налице все по-голям интерес към Ароматния маркетинг. Увеличава се броят на академичните и частните изследвания по тази тема. Ето и няколко от тях.
|
Продължава
|
|
|
|