"Аромата е като дреха, като представяне, начин да се отличиш... като костюм.. който прави човека различен."

Палома Пикасо

   
Scent Marketing? ПДФ Печат Е-мейл

Вратите на възприятието на всеки човек са пет - слух, зрение, обоняние, допир и вкус. В днешни дни маркетингът залага предимно само на две от сетивата ни - слух и зрение. Но знаете ли, че миризмите могат да повлияят на нашите настроения и емоции повече от всичко друго?

Продължава
 
Сензорно Брандиране ПДФ Печат Е-мейл

 

Сензорното брандиране се основава на идеята, че хората възприемат най-добре, когато всички 5 сетивни органа са включени. Когато се използват повече от едно усещане, вие може да създадете по-силна и ефективна връзка с клиентите си.

Продължава
 
Прустов ефект ПДФ Печат Е-мейл

Какво е Прустов ефект?
Това е нещото, което се случва в мозъка Ви, когато миризмата освобождава поток от спомени, които Ви връщат назад във времето. Наречен е на името на Марсел Пруст.

Продължава
 
ScentMarketing като наука ПДФ Печат Е-мейл

 

Днес е налице все по-голям интерес към Ароматния маркетинг. Увеличава се броят на академичните и частните изследвания по тази тема. Ето и няколко от тях.

Продължава
 


КонтактиЗа нас2022 © ScentMark Ltd. A company ofJT InternationalAll Rights Reserved.
ScentMark™ Bulgaria - Return to Homepage JT International - Marketing Innovations Group