Scent Marketing? ПДФ Печат Е-мейл

Вратите на възприятието на всеки човек са пет - слух, зрение, обоняние, допир и вкус. В днешни дни маркетингът залага предимно само на две от сетивата ни - слух и зрение. Но знаете ли, че миризмите могат да повлияят на нашите настроения и емоции повече от всичко друго?

Всеки ден сме заобиколени от аромати, които имат мощно въздействие над поведението и характера ни. Обонянието може да бъде използвано като инструмент, с който да се доближим най-близко до спомените и емоциите на всеки. Чрез въздействието на ароматите можете да накарате клиентите си да почустват, каквото поискате!!! Можете да ги накарате да се чувстват добре, да изпитват положителни емоции и ДА КУПУВАТ! Ароматният маркетинга може да се превърне във Вашето оръжие, с което да се докоснете до емоциите на Вашите клиенти и да създадете уникално преживяване за тях. "Сент" науката знае, че ароматната среда може да накара потребителите да останат по-дълго при вас с около 45% и да похарчат повече. Ароматите отключват спомените ни. Спомените влияят над емоциите ни. Емоциите създават настроения, а настроенията ни подтикват към действия.

 

 

КонтактиЗа насБлог2010 © ScentMark Ltd. A company ofJT InternationalAll Rights Reserved.
ScentMark™ Bulgaria - Return to Homepage JT International - Marketing Innovations Group